Sorg & glädje


Hade en riktigt rolig dag/kväll igår! Skrattnerven fick jobba rejält så när vi kom hem sent om sider så värkte det i käkarna ;)
"Med andra ord" & "skissa & gissa" var några av spelen vi avverkade. Rekommenderas om man behöver dra på sina smilband ibland!
God mat intogs också såklart & vi var rejält mätta efter både älggryta, efterrätt & fika.

Idag förybttes den glädjen mot sorg istället. Väntat var det ju men ändå. VARFÖR ska en del människor råka ut för allt jävligt här i livet?
Räcker med att förlora en förälder men att förlora båda inom loppet av 6 månader tror jag inte många klarar av....
Speciellt när det inte är åldersrelaterat utan  snabba sjukdomar som slår ner som en bomb.

Själviskt nog så önskar jag att den lilla tittar ut samtidigt så jag slipper gå på begravningen. Hemskt att säga kanske men jag orkar verkligen inte känslomässigt att genomgå en sådan pärs igen som det var i somras.
För även om inte blodsbanden fanns så var de så nära familj man kan bli.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0