Sol



vilken dag!
Underbart ute idag =)

Mötte kossorna när jag hämtade tidningen, Härlig syn så här på landet ;) 
Har ringt & skällt lite på lagret så förhoppningsvis kan jag köra på fre istället.
Får hacka upp dagen lite då jag ska få ett bälte hos sj-gymnasten på fm. Men det går säkert bra!

Nu är det rens här hemma som gäller! Ska plocka ihop alla pärlor, smycken m.m. så att det som är nytt ligger i en stor låda, det som ska etiketteras i en & det som är.. ja typ blandat med allt möjligt läggs i en. Sen kommer M nästa vecka och hjälper mig att sortera upp en del. Det tackar vi för! =)

Fick hem mina specialbeställda smyckesdisplayer igår med! Kanonfina blev dem! Tack till Martin för att det gick så snabbt =)
Ska premiäranvändas nästa helg då det är Skördefest på ön tors- sön.


Nähe, Bruce på högsta nu & lite fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0