låg nivå



Det blev en biltur igårkväll & en kort promenad på nya piren i Köpingsvik. riktigt mysigt med all kvällsbelysning =)
Dock så blev ju varken ben eller höftonda bättre men ryggen dämpades ngt. Alltid ngt !


Fastnade sen i soffan & slötittade på 5:ans nya program "kungarna iTylösand" Herrgud alltså! Att jag bara fortsatte titta!  Sjukt låg nivå på hela programmet & äckelvarning t.o.m.  Nä fy så dåligt, blir inga fler avsnitt där inte.

Däremot Idol - oj oj så kul de första inspelningarna är ;) Uttagningen är det bästa, det andra kan vara. Fattar ff inte att så många tror att de kan sjunga så pass bra att de ställer upp! Kan ju omöjligt vara så svårt att spela in sig själv & lyssna hur j-a illa de låter! Dock kul underhållning men en del är det ju faktiskt riktigt synd om.

Tog mig ner till stan i dag på fm, hamnade hos A på en snabbfika. Tog 10 min att ta sig upp för 12 trappsteg... Så inga fler fikaträffar där på ett tag ;)


Väntar med spänning på mina beställningar som förhoppningsvis kommer innan skördefesten!
Har massa nytt & snyggt på G!
Daniel ska bygga en snygg ställning till mig som jag kan ha på visningarna, har ju 4 byster men det behövs ngt mer att hänga upp andra långa smycken på så då har jag knåpat ihop en ritning som snart resulterar i ett färdigt projekt som jag kan premiäranvända på skördehelgen.




Nu är det raklång på golvet ett tag för att sträcka ut ryggen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0