Inte min...

Kvällen slutade så bra igår o började så dåligt idag. Vaknade halv 6 av väckarklockan. Sen omöjligt att somna om,som vanligt. Tröttare än tröttast o hormoner i kroppen som gör humöret svajigare än värsta flaggan i storm. Ilsk som ett bi blev resultatet o D fick sig en obefogad utskällning innan han åkte till jobbet. Om vad glömde jag så fort jag vänt mig om i sängen ;-) glömde såklart det mesta när jag for iväg till jobbet. Kassören på ica fick sig också en känga när jag var tvungen att förklara att jag inte alls tänkte betala 199kr kg för apelsiner som ändå knappt är ätbara. (Mänskligt att slå in fel...) Sorry för det! Får nog gå en ursäktspromenad imorgon,ha ha kylen stod öppen när jag kom till jobbet ,arg lapp till natten. Igen. Men den får hänga kvar, hur svårt kan det vara att stänga en dörr liksom? Idag är ingen bra dag att irritera mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0