90tal


Oj oj oj vad vi har jobbat i helgen! trots regn & blåst så är hela trädgården som omgjord!
Varit riktigt duktiga & det känns i kroppen ordentligt nu!
Hela baksidan är klippt + tomten bredvid. Allt är bortkört till byns brasa. idag blev det 3 st stora vagnslaster! Fatta hur mkt det är eg!

Igår var det samling här, Mats + barnen, mormor & morfar + Örjan var förbi på fika. Fick även lite draghjälo ner de stora träden skulle ned. Tackar vi för =)
Min plommonkaka jag bakade gick åt som smör så nu är det dags att baka en ny. Får bli på tisdag tror jag!

Har även hunnit lägga ut enormt mkt nytt på webshopen. www.sparklingdesign.se
Missa inte att kika in där!

2 veckor kvar till skördefesten, har mängder som måste göras klart tills dess! Hoppas på mkt folk bara =)

Gårdagen bjöd på revben från vildsvin - ojoj så goda de blev! Först ska de kokas ngn timme innan de griljeras med hemmagjord marinad i ugnen. Smaskigt värre! =)


Ikväll blir det en 90tals klassiker som jag inte har gjort på...ja iaf 10 år.

Smördegsinbakad kassler med vitlöksröra! Ska faktiskt bli riktigt gott =) Å så en hyrfilm till det! Är vi väl värda efter helgens slit ute.


Imorgon är det jobb sen har vi F-kurs på efm kl 16. Ska bli spännande!
Tisdag är det BM som gäller & sen lunchdejt med Maria.
Onsdag sista körningen med böckerna & sen jobb tors + helgen.
Fredag hoppas jag att mitt bälte kommer! *håll tummarna*



Nu är det middagsdags!

Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0