protest




Idag är en riktig slappardag efter mardrömsresan hem igår!
Dock gjordes det många fynd & det var lite med folk så kanon väl på Ullared! Hittade allt jag skulle ha nästan & inte mkt spontanköp blev det heller. Totalt hamnade notan på 3700 & budgeten var 9000:- så tycker jag gjorde bra ifrån mig :D

Sen att trafiverket tillåter att bussar, släp m.fl får köra över bron när det är 32m/s är mer än märkligt. Är glad att vi inte kom närmare räcket på högbrodelen än att bussen skrapade lite lätt mot sidan bara. Och att bussen gick tvärs över vägen bara 3 ggr totalt över bron.
Det går ju liksom inte att vända när man väl kommit på bron....
När vi kört av beslutade de att stänga av bron HELT. Ja men vilken tur att de var så snabba med att komma på det....

Ja ja, helskinnade men med hjärtat i halsgropen var jag hemma strax efter 22.
Bebis har protesterat hela efm igår med sparkar, sammandragningar & rejält ont i ljumskarna. Så i natt fick jag nästan 10h sömn! så jäkla skönt! Nu  väntar bara kommande dagar med dåligt med sömn. Börjar känna igen mönstret nu ;)

Strömmen går här titt som tätt idag också, värsta stormen med snö idag!
Halva ön är bortblåst & halva är översvämmad pga allt regn som kommit. Kalmar har det ännu värre!
Är riktigt glad över att vi bor högt & inte har ngn källare!

Ska krypa upp i soffan under filten med boken jag påbörjade igår på resan samt en kopp varm choklad & så en sprakande brasa bredvid. Mysvarning i dag=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0