Måttligt

....trött idag

Vaknade 0330 & kunde inte somna om, var vaken till Daniel åkte till jobbet & slumrade sen ngn timme till innan jag gav upp. Börjar känna av den dåliga sömnen nu.

Har iaf fått massa gjort idag, men nu kommer jag inte längre då mina lådor tagit slut. D kommer med ett par hundra till sen som tur är.
Har nog fått ihop det nya systemet hyfsat så länge. Dröjer ju ngn vecka innan vi kan hämta hyllorna som det ska vara på.

Har även lagt upp lite nytt på shopen å hunnit tvätta, diska, elda, rensa "blandat" lådor & fixat snabb lunch.

Ska snart åka ner till veterinären med gammelhaggan. Hon låter inge vidare alls faktiskt . Låter som om hon är genomförkyld med hosta & svårt att andas ibland. Hoppas det hjälper med lite medicin.

Ikväll ska vi flytta skrivbordet, igen. Ha ha!
Men denna gång får det stå där det står sen.
Jag ska fortsätta ta ner allt pärlmaterial medans D kopplar sladdar osv till datorerna. Man är lätt bortskämd med alla dessa tekniska saker men man skulle sakna de om dem försvann nu ;)

Imorgon är sista jobbdagen. Har jag nämnt det förut?  Om ni har missat det så kommer det en gång till här:
IMORGON ÄR SISTA JOBBDAGEN !



Kommer att vara kanonskönt i början men kännas konstigt sen tror jag. Bara gå hemma liksom. Har alltid jobbat heltid & lite till hela arbetslivet ( = sen 16års åldern)
Tur vi har alla företag :P




Nähe, av med dammiga städarkläderna nu & på med skönaste mammabyxorna!

Behöver förresten knappt ha ngt bord när jag äter nu mera, kan använda magen som hylla ;)
Växer som tusan nu!





Kommentarer
Postat av: Jessi

hehe skönt att de går framåt, ja jag tycker inte de är kul att gå hemma när man är van att jobba. =) rund och go med andra ord. Gått upp mycket eller har de hållt sig bra.. kram kram

2010-11-03 @ 17:59:09
Postat av: Anonym

Jessica: Nej har bara gått upp ett par kg hittills =) Hoppas det håller sig där men lär säkert gå upp lite till.

Ja magen är stor nu =) Jobbigt med sammandragningarna bara. Hur går det för dig?

2010-11-03 @ 20:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0