Helomvändning



Nu är det endast 1 arbetsdag kvar. Förhoppningsvis så behöver jag inte komma tillbaks dit på väldigt länge.
Imorgon är en ledig dag & då är det fullbokat som vanligt!
Har mängder med samtal att ringa & veterinärbesök med hostande missen & så ska det nu packas pärlor till ett annat sorteringsystem.

Vi har nu ikväll gjort en helomvändning med möbleringen. Tror detta blir det bästa i slutändan.
Så nu har jag många  & långa dagar framför mig då jag måste plocka ner allt "pärlmaterial" från krokar & sortera upp i lådor istället.

Mkt jobb men jag tror det kommer att bli bra i slutändan =)

Har även bestämt oss för att måla om tak & fönster i barnrummet så det ska göras i helgen. Vilket innebär att vi måste möblera v-rummet klart så vi kan tömma barnrummet på sakerna där inne så vi kan måla.
Moment 15 just nu.


Ska strax joina kudden då jag är tröttare än tröttast. Har dock lite webjobb kvar att göra innan.


Imorgon är det väckarklocka AV!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0