Ett par ord...



Tiden rusar & det är fullt upp varje dag nu!




Måste ju säga att det är väldigt intressant att se hur folk reagerar & intar försvarsställning gentemot tidigare inlägg. Tog det hårt?





Måndagen bjöd på en väldigt trevlig pysselkväll samt lite nya bekantskaper!
Tisdagen var det tröttare än tröttast då J.B varit snål med sömnpulvret så det resulterade i 8h sömn på 2.5 dygn. Dagen började med  frukostfika med M - som vanligt blev frukostdejten en lunchdejt också =)
Resten av dagen gick åt till att hålla sig vaken. Pysslade lite & betade av twilightfilmerna igen. SKön dag med andra ord!
Eftersom kocken var extremt trött så blev det hämtmat i form av en  flottig hamburgare till middag. Gott & säkert ett kilo extra, men vad gör det -finns tid att gå ner de få gravkilona sen i form av promenader & hälsosam mat!
Är viljan hög så går allt!

Gårdagen bjöd på Kalmarbesök hela dagen, god lunch på stan med Hjärtat mitt, presentkoll samt ett par kassar med mat & lite saker med hem.

Dagen idag började med BM besök:
V.32+0(v33)
SF-mått 33
148 i hjärtslag på den lilla & 125/70 i blodtryck på mig.
Bra för övrigt & så + 1 kg. Verkar som om jag går upp 250 gram / vecka ;)
Hoppas det inte rusar iväg med mer nu sista tiden.
Finns ju de som går upp över 20 kg så jag är enbart tacksam för de få 7+ jag har lagt på mig.

Fortsatte dagen med J-besök & paket. Igen =) EN lång fika på ca 5 h blev det & sen ett vet-besök & lite mer minus i plånboken.

Nu är det snart middagsdags  & sen är det vila resten  av kvällen.

Imorgon är det MIN dag =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0