...

Strax sovdags, lång dag idag på fastlandet.
Hittade ett par olika matsalsmöbler men så himla svårt att välja!
Får bli en tur till in i veckan som kommer.
God mat som vanligt på kalaset men den lilla har verkligen gjort allt för att göra mig dålig idag, mått illa som tusan när det trycks runt i magen o ryggen har jäklats rejält.
Men iofs inte så konstigt kanske,vore väl märkligt om man inte kände ngt alls när det är ca 5veckor kvar bara. Är iaf glad att jag varit så pigg som jag faktiskt varit hittills :-)
får försöka vara positiv ju!

Imorgon blir det en tur till biblioteket,har reserverat några böcker som ska hämtas. Sen ska jag faktiskt ta det lugnt hela dagen. Har blivit tröttare om dagarna nu också så energin är inte som den var förut.
Har ju dock en bra anledning till att vila ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0