Lördag.



Somnade hyfsat tidigt igår efter jobbet. Dock så har jag kommit in i en period då jag vaknar x antal ggr / natt. Varmt, kudden är knölig, kallt, kissnödig osv osv.
Men, jag vaknar ändå kl 8 varje morgon och är pigg. För att senare kunna somna ståendes på efm....

Kämpar på med vitaminer & hoppas att energin kommer tillbaks tusenfaldigt sen.

Idag var det långfrukost & tidningar.
Sen tog vi oss en tur till slottsruinen & motordagen där. Många vänner & bekanta så vi fastnade ett par timmar där. Mkt trevligt! Blev "lurad" till att köpa en lott för 5 kr & vann så klart! En brandfilt, ha ha. Men, den är ju bra att ha!

Åkte sen ner till stan, åt en sen lunch på Pappa Blå. Åh så besviken jag blev! De har gjort om maten till det sämre! Har sett fram emot deras club sandwich hela vintern & vad får man in? Inte alls så som de har varit innan. Nä fy alltså. Visst, de var ok men ändå. Har de ett vinnande koncept när det gäller mat så ändrar man INTE på det. Ja ja, det kanske blir bättre framåt sommaren så man får väl avvakta lite.

Gick en runda på stan, handlade lite & körde en tur norrut sen.

Väl hemma så snickrade D ihop en bänk till mig =) Nya sågbordet var tydligen helt perfekt för detta ändamålet ;)

Nu ska vi grilla vildsvin *mums*. Firar med Lokas nya bubbelvatten ikväll - gott gott!


ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0