En månad



De svaga ögonblicken fortsätter visst i samma framfart som innan. Vaknade kl 8 igår & ställde mig & stekte pannkakor till D till frukost, ha ha. Bäst att trappa av lite snart annars blir han way to bortskämd! =)

Annars så bjöd gårdagen på lite pyssel i trädgården , gräsklipp, trimning, bytte en takpanna som gått sönder, Formel 1 & fruktsallad,  Tog en mjukglass på stan, lite handling, omskolning av plantor & avslutningsvis pizza på kvällen.

Dagen idag började med 3h hos frissan. Så nu är det ordning i kaoset igen ;) 1500kr fattigare också förstås men en goodiebag med lite kul grejer till håret fick jag som vanligt! *me like*

Ställde mig & gjorde piroger när jag kom hem, tänkte att det kunde vara bra att ha i frysen för D när jag jobbar & inte orkar laga mat på rasten (ja jag vet, svagt igen ;)  )
Gjorde med ost & skinka samt tacopiroger. MEN, det är bara att inse, svärmor gör definitivt snyggare prioger än jag! Dock så blev mina godare ;)  Så nu är frysen återigen fullproppad. Dags att verkligen använda det som finns hemma nu & inte handla mer. Fick ett infall idag så till middag ikväll blir det varm smörgåstårta. *mums*

Trevlig kväll alla!



Btw, helt rökfri i en månad nu!
Duktigt va =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0