Trött



Ok , det blev en lång dag idag.  Jobbat 20,5h på 27h. Ja jag har ju 27hdygn i mitt liv ;)

Skrev igår, eller när det nu var, att jag ska köra 2 veckor till med helkur. Har ändrat mig. Kär veckan ut sen upptrappning.
Va fan det är ju 9:e veckan det här! Har klarat otroligt lång tid &  på halvfarten minskar ju man omfånget med, fast inte riktigt lika fort. Och huden kan ju faktiskt få en chans att hämta sig lite. =)

Imorgon är det fika med Jenny på fm, och sen en tur till gymwt & simhallen med mamsen!  var ett par dagar sen jag var där ju. Blivit promenader bara. Men det är ju bra det med!

Nästa fredag kommer Ulrika & Maja hit =) Kortspelsdag blir det då! Ska bli riktigt kul!

Hittade en rabatt utan snö i trädgården idag btw, men tulpaner som är på väg upp!!! Åh ljuvligt!



Många utropstecken idag, ha ha. Men fan, livet är ju för jädrans bra nu alltså =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0