Måndag



Trodde jag skulle stå still förra veckan på vågen eftersom jag börjat äta igen. Å då kommer ju ca 3kg vatten tillbaks bl.a. MEN, jag hade faktiskt gått ner 0.6 kg! =)
Inte så mkt kanske tycker ni, men det tycker jag med tanke på vattnet som börjar samlas igen.
Så. Är helnöjd =)

Ska köra en drive igen efter påsk tror jag. Tror på att köra en rening ibland. Det gör allt mycket lättare emellan kurerna.

Ska gå ner 8kg till, till maj. Sen är jag nöjd för det här halvåret , blir en drive till höst med. Har ju något att se fram emot! =)

Idag var det sovmorgon, skönt efter en lång jobbhelg.
Har skrivit lite fakturor nu, har lite fotograering kvar bara. Sen en tur till gymet. Har visning iefm innan ord.jobbet igen ikväll.

Jobb imorgon, dans på kvällen.

Ledig onsdag. Då blir det fastlandet - Pi - kattungar - Ikea - shopping - mormor - sy in byxor - middag med honey.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0