1 mars



Var & klippte mig i morse - blev bra =) Beställt tid i maj nu för klippning & sen ifyllnad för slingorna m.m.
Fast jag hade glömt VISAkortet hemma så fick gå in på banken & ta ut pengar efteråt, ha ha. ja så kan det gå=)

Fikade med Andreas efteråt på kondis. En tur till bibblan & sen hem.
Gymet? Nä inte idag heller *suck på mig själv* Elda & soffan med CSI i dvd lockade mer. Ska ju faktiskt jobba i natt så behöver ju lite vila. Intalade mig det iaf ;)


Ska snart åka in till fastlandet, förbi företaget, en tur till bokrean & sen börjar jobbet kl19.
Hoppas det går fort så jag är hemma innan kl 03 i natt. Ska ju jobba 9-22 imorgon....

Onsdag blir det fika med Jenny - längesen igen nu!

Fredag ska sambon till Travet på någon insamlingstjosan som det är varje år med de som sponsrar hästarna. Så jag åker till Pi en stund medans han äter god mat & dricker whisky ;)
Helgen ska ängas åt storstädning! En ordentlig sådan - röja järnet! Å så blir det lite planering också =)



Nähe, dags att fara tror jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0