rast



Rast nu & solen skiner! Ska ut & greja lite i växthuset & vid dammen medans den är framme.
Tänkte cykla i morse till jobbet men möttes av regn när jag skulle åka så blev bilen istället.
Hoppas det blir sol nu ända till sön iaf !

Väntar på fina brudkort från helgens 2 brudpar åxo =) Gamla klasskompisar som gängat sig efter 12 år ihop redan (!) Nu är det bara tillskott i familjen som saknas där ;)


Lite smått irriterad på chefen idag, inte helt schysst tycker jag. Börjar tröttna så smått på detta nu, men tur är att jag har en  väldigt trevlig bokchef nu över sommaren =)
Snart är det ju semester & då tänker jag inte ägna en tanke åt ord.jobbet!


Förhoppningsvis så vill livet annorlunda efter sommaren & gör som jag vill & hoppas!



Nu är det solen som gäller!

ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0