änka



Dagen har susat förbi fort idag, i vanlig ordning! Men vi har fått en hel del gjort =)

Klippt gräset på båda tomterna, rensat upp lite vid diket - klippt grenar & ansat buskar. Planterat ut mängder med frösådder som blivit stora nu, en sväng på stan i solstormen & en glass så klart.

Vid 16 kom hela grabbgänget. Öl, tilltugg & rock i ett par timmar innan de nyss för in till Kalmar för en helkväll ute med middag & pubrundor!

Jag ska leka chaufför senare i natt när de fått nog ;) Eftersom de börjar bli "gamla" så fick jag dem lova att vara kvar iaf till efter 00.30 , ha ha!

Tänkte fixa med lite på webshopen & fota nya pärlor när jag nu blev "gräsänka" men luften gick ur.
Så funderar på om jag kanske ska hyra en film, hälsa på A en sväng eller helt enkelt sätta igång med kameran iaf?

några av "gästerna" i dammen





Nä lite te nu tror jag


ciao


Btw, 40 dagar rökfri idag. Är inte det jävligt bra gjort?? =)


ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0