11 veckor




Kalmarturen gick bra idag - så skönt! Nu kan man släppa lite av den "oron".  Hann även med att fylla bilen med stora härliga växter som ska stå på altanen, blir lite medelhavskänsla =)
Köpte gigantisk kruka med som jag ska plantera klematis & lite annat fint i. Väntar bara på D så han kan borra hål i botten på den när han kommer hem sen.

Skulle vart in på skoaffären men orkade inte gå in på Hansa idag. Får bli en annan dag istället.

Köpte även färg till huset nu! Först ska det grundas såklart & sen har vi 2 grå nyanser att välja mellan, provmålning om några veckor alltså =)

Mumsat i mig jordgubbar idag igen ,himmelskt gott alltså! Dyrt förvisso med 50kr/litern men va fasen, öländska gubbar är ju de bästa! Våra egna är nog mogna till midsommar, blir många i år *me like a lot*


Imorgon el på fre kommer böckerna, Chefen ringde idag & undrade hur många pallar jag fick plats med *hrm* En tyckte jag räckte men vi får väl se, var tydligen så många butiker i år & försäljningen hade ökat så... 11 veckor bokjobb nu då =)

Kanonväder idag igen så har slappat på en filt ute med tidning, jordgubbar & en kelsjuk misse när jag kom hem.

NU är det sommar på riktigt! Finns det något bättre ställe än Öland att vara på sommartid???



Btw, sa jag att vi hade fått vipbiljetter till Zpanska Flugan (med Robert Gustavsson & Peter Dalle) 30 juni,  Winnerbäck 25 juli & Diggilo 28 juli  :D






Kommentarer
Postat av: Suss

Ta med mig då =)

2010-06-16 @ 19:23:44
Postat av: Therese

vi fick bara till oss tyvärr, men ska kolla om det finns fler =)

2010-06-17 @ 15:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0