irriterad



Många inlägg idag ;) Men, det fungerar ju hyfsat via mobilen iaf.

Sjukskrivit mig tors & fre. Ska VILA upp mig ordentligt & hoppas att förkylningen har försvunnit till helgen (är nog att hoppas på för mkt, men ändå...)

x antal telsamtal från de som sköter sjskrivningen. Helt sanslöst! Vore ju kul om man kunde få vara sjuk ngn gång utan att behöva få världens dåliga samvete för att INGEN vill/kan ställa upp.  Nu tänker jag sluta med det också nästa gång ngn blir sjuk.
Fan i mig inte roligt alls att inte ens kunna få vila/sova utan att tel ringer iett, när man har över 39 graders feber.

Nu ska jag iaf sova, fotbollen är spännande men orkar inte hålla ögonen öppna.
Slumrat sista timmen i soffan så nu får det bli sängen på riktigt.  Mängder med kuddar & så hoppas jag att det blir en lugn natt utan värsta hostattackerna.


god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0