1 juli




Idag fyller svärfar år - Grattis till dig!

Blir kalas i helgen då vi alla jobbat sent idag. Sambon mötte mig när jag cyklade hem ikväll =) Nästan ljummet ute när vi trampade hemåt!

Imorgon är det marknad på fm, sen ska jag packa cykeln & dra ner till stranden. Ska bli varmt imorgon & ännu varmare i helgen men då jobbar jag.

5 arbetspass kvar sen är det semester! Gud så skönt!

Ska verkligen VILA, cykla, bada, njuta, åka på utflykter, bokplocka lite, mysa & bara ha det fantastiskt bra!

Blir köpenhamn ett par dagar, till Gbg & hälsa på lite vänner + Ullared ;), ska äntligen spela fantasiminigolfen vid Lundegård alt talludden.  Å så ska jag bada. Skrev jag det? BADA! Denna sommaren ska jag parkera mig vid stranden. Egen gräsplätt liksom. Förmiddag till sen eftermiddag. Jag, havet  & en bok. Kan inte bli bättre.
Förhoppningsvis så får jag med sambon ngn timme då & då ;)
Locka med öl så brukar det gå bra, ha ha


De bokade  resan idag med, Belgien i september eftersom inte tyskland blir av nu i juli. Det är han väl värd att åka på! Ferrarikepsen & t-shirten är redan nerpackad ;)


Strax soffan en stund sen sängen. Upp tidigt imorgon igen.
Ska bara svalka mina varma fossingar innan.



ciao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0