Vinter



Skönt med sovmorgon idag! Har varit såligt med sömn senaste veckan pga allt funderande & planerande.


Snöar som tusan idag igen. Det blev minst sagt en märklig vinter!

Idag är det innepyssel som gäller! E efm ska vi ner till svärfar på middag, eller ja Daniel ska äta & jag dricka kaffe =).

Har tappat - 15. 5 kg nu på 50 dagar!

Fatta hur duktigt det är! Min nya vårjacka som jag köpte förra året är nästan för stor nu! Gutt =)


Imorgon är det ev gymet om inte vädret blir sämre. Å så pysseldag med U åxo om det går att köra.



När sambon var ute & skottade av snön på parkeringen med "traktorn" så körde en bandvagn förbi, ha ha. Såg rätt kul ut! Fast vad de gjorde här uppe har jag ingen aning om. Vi är ju det sista huset på gatan & bonden har ju inga problem att köra ner till markerna förbi oss.



Nähe, en kopp the nu & sen vika tvätt!


Btw, Tyskland 26-28 mars är bokat ! Sas Radisson BLU ska vi bo på i Rostock. Gillar det hotellet skarpt!


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0