Two Fat Ladies



Igår blev det en promenad i slottskogen på rasten & idag ett gympass på löpbandet & maskinerna. Hoppade simningen idag då tiden blev lite knapp.
Tungt idag av någon konstig anledning men gjorde bra ifrån mig ändå tycker jag.
Träningsvärken har släppt rätt hyfsat så jag haltar ju inte längre ;)

Tjatigt kanske att läsa om träning & soppdiet men så mycket lättare för min del att skriva vad man gjort / ska göra m.m. för att hålla ångan uppe! Ni får stå ut helt enkelt ;)


Har fastnat för serien "Two fat ladies" på kanal 8. 2 st storvuxna kvinnor som åker runt på en motorcykel i England & lagar diverse mat. Kanske inte världens bästa program när man själv inte får äta ngt men tycker ändå det är ett roligt program att titta på eftersom man får se så mycket av Storbrittanien.
Men kan inte förstå hur den ena damen får plats i sidovagnen, ha ha!


Ikväll blir det nya Beck-filmen på dvd. En god kopp te & ett par liter vatten så är fredagskvällen räddad;)

Daniel kom hem med en bukett stooora (gigantiska) röda rosor idag!  Det finns verkligen ingen så bra som min Daniel =) Är oerhört glad att vi träffades (i sommar 4 år sen)!

Alla hjärtans dag är ju på söndag men jag jobbar ju hela helgen så vi firar ikväll istället =)



Hoppas ni får en trevlig helg alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0