Träning



Idag var det segt att gå upp! Somnade inte förrän kl 03 inatt pga av en jävulsk träningsvärk i ena benet & sidan av ryggen.
Testade ju en ny maskin igår, men oj vad den måste ha tagit på muskler jag inte använder!

Vaknade kl 9 idag av att Flis låg på min arm, A & D på mina ben  & alla skulle ha uppmärksamhet! Tur att jag vaknade iaf eftersom jag glömt ställa klockan på ringning.

Snöade som tusan här nyss men det har avtagit igen. Har lagt in en maskin tvätt, tänt upp i kaminen, hämtat ved, druckit frukost, bäddat, kollat & svarat på mail m.m.

Ska rensa min garderob idag tänkte jag, har förberett lite & tagit in fler galgar & lådor m.m. Väntar på att mamma ska höra av sig så vi kan åka ner till gymet idag.

Blir dock inga maskiner bara löpbandet! Ev lite bubbel om vi är kvar så länge.
Igår vart det ju 2 h där! Men det var skönt! Och framförallt tycker jag det är roligt nu!


Igårkväll var det även linedance, lärde oss två nya danser! Riktigt roligt men fruktansvärt trött i fötterna efter totalt 3.5 h träning igår!
Lite väl mycket kanske...


Har gjort träningsschema nu så det är lättare att se hur  denna veckan ser ut.

Måndag: Vila
Tisdag:   40 min löpband, 25 min maskiner, 45 min simning+ bubbel. 1.5 h linedance
Onsdag:  Löpband
Torsdag: Simning
Fredag:   Löpband + maskiner & simning
Lördag:    Promenad
Söndag:   vila


Hoppas det sätter lite fart på fläsket om det fortsätter så här med träningen =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0