Helvetesdag



Igår var inte min dag alls. Blev först väckt kl 07 av nattpatrullen. Dåligt på jobbet så det var bara att masa sig upp & köra ner.
Sämre på jobbet så kontakt x antal ggr med VC (eller HC som det heter nu), samt besök & till slut bil in till Kalmar & akuten.
Där blev det 6h väntande, provtagningar & undersökningar. Mer väntande & världens snyggaste läkare gör flera besök! OMG! Efter 22 & han tydligen gått hem för dagen så kom john Blund, jisses så trött jag blev!
Man kan ju inte anklaga akutpersonal för att vara världens snabbaste precis.

Efter 17h arbete utan rast eller vila så var jag hemma strax efter 00.30. Å då var det ju fullt i inkorgen på beställningar också såklart men det har jag gjort nu på morgonen istället.
Var helt slut igår.

Skönt att man har en ledig helg framför sig!

Snart är det gym & simhall med mamma & syster!


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0