Bubbel & Medialt


Var skönt att tillbringa ett par timmar i gymet & simhallen idag! Syster kom hit en stund först & sen mötte vi upp mamsen nere vid badhuset.

Löpbandet sen lite andra träningsmaskiner innan vi hoppade i bassängen! Simmade & plaskade en bra stund innan det var dags för bubbelkoppen & sen en kopp kaffe & lite paketöppning för syster som fyllt år i veckan!

Hem & elda med möra armar. Har därefter sorterat pärlor , packat beställningar & lagt upp lite nytt igen på webshopen.

Nu är det snart sovdags. Imorgon blir det städ & pyssel här hemma. Ev kommer mamsen på efm/kvällen & då är det lite pärlinventering som ska göras medans Daniel är hos Ö & mumsar pizza ;)

6:e veckan som påbörjas imorgon med soppor. Otroligt att vi har orkat så här länge! Februari ut bara sen är Ullaredsresan med Daniel säkrad ;)

Glömde ställa mig på vågen imorse, ska kolla imorgon & mäta lite också. De nya jeansen som köptes för 2 veckor sen sitter redan löst =/ bra iofs men blir dyrt, ha ha


På söndag ska jag till Maja & pärla med Ulrika m.fl. Eller de ska pärla & jag ska scrappa lite. Många som fyller år nu så ska göra lite födelsedagskort tänkte jag.

En vän till M & U som är Medial regressionterapeut har varit med ett par ggr & kommer nu på söndag med. Riktigt spännande att prata med henne! HOn hade gjort en analys på mig sist vi var där & idag kom 5 A4sidor med info. Jisses så skrämmande det var att läsa det! Stämde precis! Ska boka in ett möte med henne till sommaren tror jag. Himla trevlig är hon iaf!


Hennes hemsida: http://www.intersyd.se/index.html



Nu är det sängen!


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0