8 veckor


Efter att morgondagen är slut så har jag klarat 8 veckor på soppdiet! Fattar ni vilken prestation det är?!!
Visserligen har det inte gått lika fort ner som förra gången, men vad gör det. Jag har ju faktiskt klarat 8 veckor av att bara dricka, inget tugg alls.
Är inte det värt en medalj, så säg?! =)

Ska köra 2 veckor till, sen är det dags att börja äta igen. Broccoli, blomkål, saftig köttbit...åh så ljuvligt!

I höst får det bli en kur igen. Har ju ett attans bra mål ;)

På fre är det vägning. Hoppas på samma som förra veckan.

Denna veckas träning hittills är iaf:

Mån: 1h på gym
Tis 1.5h dans
Ons: 1.5 h på gym




Imorgon är det jobb 9-22, har bokat in bio "farsan" , ska bli kul=)
Ska hyra "bröllopsfotografen" till helgen med tänkte jag. Tror den är rolig, men mest för att Kjell Bergkvist är med ;) Såg svenska "prinsessa" förra veckan - helt värdelös! Blev riktigt besviken, trodde faktiskt den skulle vara way much better. Men det var väl ett gott försök iaf. Kanske.


Imorgon bitti kl 7 är det uppställning utanför bokhandeln, ska möte ulrika och sen ska vi shoppa reaböcker! Vet ungf vilka jag ska köpa men hoppas att de jag verkligen vill ha också är på rea.



Nu är det snart sängen, måste ju ställa kl på 06 imorgon *hua*


natti

Kommentarer
Postat av: J.

Hoppas ni hade bättre tur med rean än mig!

Sämsta någonsin!! Fy fan!

Hörs snart vännen! =)

2010-02-26 @ 22:10:12
Postat av: Therese

Köpte lite kokböcker bara =) annars var det dåligt med bra deckare. Men Kalmar har ju större utbud på rean så blir en tur in dit snart tror jag=)

2010-02-27 @ 11:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0