2 månader


Yes! sista dagen på februari månad & jag har klarat 2 månader nu! vilket åxo innebär att Daniel måste följa med till Ullared sen i vår ;)

men jag ska försöka köra 2 veckor till, tar en vecka i taget nu eftersom det är rätt segt & jag är himla sugen på mkt nu, ha ha.
Å andra sidan slipper jag ju vara så där äckligt mätt!
Sötsuget är helt borta & det enda jag saknar är räkor nu. Goda färska räkor! Mmm! Men det kommer det med snart, herregud 2 veckor är ju ingenting!

Helgen har passerat fort som vanligt. Igår var det full fart hela dagen. Skjutsade grabbarna till "Jonssons brygga" där de skulle tillbringa efm/kvällen i den vedeldade badtunnan med öl & mat.
Åkte hem & eldade sen vidare till Maja på en kopp kaffe. Mamsen kom också förbi och vi pratade bort ett par timmar.
Sen hem igen & då gick telefonen varm men till slut kunde jag titta på "Surrogates" med Bruce Willis. Helt ok film! Hann pärlsortera lite också framför filmen.
Sent om sider skulle grabbarna hämtas upp igen & i morse var det mer än trött att stiga upp & fara till jobbet.

Har också beställt en fotobok som man fick gratis på Fujifilm!

Vet inte om erbjudandet gäller för mars också, annars har ni 20 min på er;)

här är länken:



Fujidirekt SKÄNKER bort fotoböcker! Det kostar INGENTING, inte ens FRAKT!

http://www.fujidirekt.se/asp/_campaign/icakuriren/index.asp?utm_source=Icakuriren_20090720&utm_medium=Print&utm_campaign=Gratis-Fotobok

Så här går det till:
1. Ladda ner Fujidirekts speciella program för att skapa fotoböcker. Kolla länken.
2. Gör din fotobok i programmet. Lägg ner lite själ i det för man kan ändra bakgrunder, ramar, flytta bilder, förstora, förminska och redigera bilderna hur man vill. Lägga till texter som man kan ändra typsnitt, storlek, färg på osv.
3. När du tycker att din fotobok är klar så skickar du den till Fujidirekt genom att klicka på beställningsknappen i programmet.
4. Det kommer finnas en ruta där man ska lägga eventuella kampanjkoder och i detta fallet är det: 598679

OBS! Detta fungerar enbart på fotoböcker på max 24 sidor! 24 låter lite men man har ju flera bilder på varje sida.











Nu är det snart sovdags, måste kolla hockeyfinalen bara, spännande nu!

Imorgon är det först frissan kl 10, sen fika med Andreas sen gymet & natten ska jag spendera på fastlandet med att inventeringsjobba.
Hoppas den där stormen inte når hit....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0