Konsulent


Idag ringde min chef från konsulentjobbet jag hade förra sommaren. Frågade om jag var intresserad av denna sommaren också! Självklart! Enkelt jobb & goa pengar. Svårt beslut? näää! =)
En dag i veckan fixar man ju utöver ord jobb + webshopen ;)
Räknar med att mitt dygn har 30h i sommar!


Varit på fastlander på fm, köpt jord & gödning, växter & nya handskar. En sväng förbi sambon på lite kaffe & tetning med johan innan jag for hem igen.

Grävt & planterat - älskar denna årstien!
Planterade om lite inneblommor också när jag ändå höll på. Ska köpa mer orkidéjord i veckan med, en del som behöver få lite nytt.

Snart är det dags för dans - om 10 min! *stress*


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0