Inspiration

Inhandlade 2st nya trädgårdstidningar idag.
Oj vad mkt fint! Och vilken inspiration jag fick! Har genast plitat ner tankar o ritat skisser :-)
Både små o stora projekt.
Problemet är att till det stora projektet krävs det en grävmaskin, släpkärra o karlar med stora muskler.
Men som tur är har vi ju många vänner inom olika brancher så allt löser sig kanske till en inte alltför stor kostnad.

Mkt nu... Vi har ju stora planer,många planer så spargrisen ska ju helst vara full innan året är slut.
Med alla mina projekt töms den fortare än kvickt ;-)

Imorgon ska jag iaf köpa lite fina blommor o mer planteringsjord. I år blir det mkt egensått istället för att köpa färdiga plantor. Mer att göra,det tar mkt plats men det är samtidigt kul eftersom man märker vilka ovanliga sorter som absolut inte går bra o vilka som gör det :-)
Är riktigt glad för vårat växthus!
Nu är det strax hemgång, sen ska jag övertala mannen min till att verkligen förverkliga alla mina idéer ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0