tid

Oj ja här var inte uppdaterat på länge!

Fullt upp varenda eviga dag nu för tiden!
skolan tar ju sitt men det brukar ändå sluta med att man råpluggar söndagkväll, 10 min innan tentatime ;)
Men senaste kursen hade jag ju 27.5poäng av 28 möjliga. Måste ju ändå ses som ett mkt bra betyg! =)

Sköredefest i helgen.Spenderade fre kväll med mamma & örjan, mumsade kroppkakor, åkte en kvällsrunda på östra sidan & fyndade bl.a en korg till missarna samt en smörkniv i trä. *S*
Nästa år är det vi som kör loppis!

Hemma sent och kom i säng ännu senare. Lördagen började med kak-kalas hos farmor dit även pappa m familj kom. Sen en sväng på stan, inhandlade en dyyyr skördeost & hälsade på Angelica. En sväng förbi svärfar hanns också med innan vi for hemåt.
Planterade om utekrukorna, grejade med hemsidan. Uppdaterade lagret samt skrev ut miljoner etiketter.. Kvällen blev lugnare än lugnast då D fick feber så vi stanande hemma helt & hållet. Lite hängig i dag med är han men ingen feber iaf.
Jag for på silversmideskurs i morse och kom hem med tusen idéer! Attans så roligt! =) Ska nog gå flera! Många tips och ett par st färdiga alster fick följa med hem.

Imorgon är det tenta igen sen lite plugg innan kvällsjobbet. Tis ska C & jag till Kosta för att fynda lite glas och på onsdag är det heldag med U i pärlornas värld! torsdag jobb och fre ledig!
I helgen blir det att kratta löv & städa inför hösten. Nästa fre åker vi ju till Mallis =)

ciao

Btw, nu är jag ensam kvar på jobbet =/ alla andra har slutat. Blir nog ett par roliga månader framöver *not*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0