Mallorca x2

På lördag är det dags! Resnerverna börjar sätta igång nu, det är ju lite skillnad att åka med jobbet än privat.
Förhoppningsvis så tar min kollega hand om lite av det praktiska där nere eftersom jag gjort precis ALLT från resan bokades & tills nu. Lite tröttsamt att man inte kan dela på ansvaret, men men. Tur att man iaf får mer lön ;)

Eftersom Tyskland inte blev av så bokade jag & Daniel en resa i oktober. till....Mallorca!! *s*
Samma ställe men bättre hotell ;)
Dumt att chansa på annat resmål när man varit på ön ett par ggr *s* Nä men skämt & sido, hittade inget som föll på läppen så det blir samma ö en gång till för min del! Det gör ingenting alls då det förmodligen blir mest sol & bad nu och när D & jag åker blir det lite mer utflykter & sightseeing! finns mkt att se på Mallis så en vecka kommer antagligen gå fort! Det är ju inte som Västindien, men ändå! =)
Ska iaf bli skönt att åka iväg på semester i höst, båda jag & honey behöver det efter allt jobb detta året!
Stora planer är på G nu ju & om ett par veckor kan jag berätta vad! =)

Imorgon skulle jag varit ledig men får jobba ett par timmar på fm eftersom det blivit en liten miss i planeringen. Gör ju inget eftersom jag får dubbelt bet pga det! Me like !

Ikväll blir det lite pyssel ute i verkstaden, har ett par silverbeställningar som ska göras innan jag åker. Blir semesterstängt på webshopen nästa vecka eftersom D inte hinner med det då det blir tidiga mornar & sena kvällar för honom nu ett tag. Det går ju att beställa ändå men lev.tiden blir ju längre.

Ska fixa lite middag med, blir enkelt ikväll - pastagratäng. Smidigt när man inte har så mkt tid!
Ska börja packa lite med snart, har lagt fram en del men är inte färdig på långa vägar. Måste ju packa om ett par ggr eftersom jag alltid tar fram för mkt första ggn *S*

På fredag är det lite pluggande med, ska skicka in arbeten innan jag åker så där går hela dagen.
Nähe, dags att stta fart!

Btw, Grattis till L & C som väntar smått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0