Home sweet home

Ja nu har man varit hemma en dag redan! Tiden har gått så himla fort!

Haft underbara dagar nere på Mallorca! Kanonväder, god mat, mkt bad & sol och lite shopping varje dag!
Dock ska man inte glömma bort att det stundtals varit jobbigt med eftersom jag har åkt med mitt arbete och det inte varit ngn semester i vanlig bemärkning.
Skönt att vara hemma igen och skönt att slippa jobbet ett par dagar.Jobbar ons + tors denna vecka bara =)

När vi kom hem i lördags så stod det röda rosor på bordet, god choklad & så ett gott glas rött! Älskar min Honey!!

Landningen med flyget var mindre bra så lite alkohol behövdes när jag kom hem för att lugna nerverna ;)


Om 4 veckor är det dags igen att åka iväg, Mallis då med men flyget går från Norrköping då. Precis lagom när man behöver bättra på brännan ;)


Nu är det plugg strax sen fika med A i efm. Har tvättat & grejat idag + igår så nu är det en hel hög med stryktvätt igen. Den får vänta tills imorgon!


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0