gränsen är nådd

Idag var ingen bra dag på jobbet. Minst sagt.

Gränsen blev både nådd och passerad för min del så nu har jag sagt att till nyår tänker jag ställa upp (så länge jag pluggar) och fortsätta jobba mina få pass som är kvar i Kalmar, sen kommer min avskedsansökan in.

Har iaf båda cheferna bakom mig vilket känns bra men tyvärr hjälper ju inte det när Mr fått spelet totalt!

Kan inte vara kvar på ett ställe där man bara går bakåt hela tiden när man ger allt & lite till för att gå en millimeter framåt.

Har ju ff jobbet på ön kvar så det ordnar sig nog!
Lättnadskänslan är iaf enorm nu =) 3,5 månader kvar!



imorgon är det plugg på fm, sen möte på fastlandet , igen.(hade krismöte idag i 3 h!)
En fika med kollegan som sa upp sig på stående fot idag sen är det bio & mys med älsklingen. Middag efteråt och en snabb handling på City innan hemfärd om vi hinner.
Imorgon är det Boule & kräftskiva med hela familjen! =)
Moster tar sitt pick & pack och bosätter sig i malmö nämligen så det blir en lite vink vink-fest för henne.

Har jag nämnt att vi åker till Mallis den 9 oktober? ;)


ciao

Kommentarer
Postat av: J.

Hallå!!! Här händer det grejer ser jag, så det är verkligen dags för en updatefika. Hoppas på torsdag, eller rättare sagt jag tar mig tid torsdag. För visst kunde du då?? Jag hör av mig i veckan!! Kram

2009-09-19 @ 23:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0