arbeten

Har fått till alla arbeten nu och skickat in dem till skolan. Gick ändå relativt fort när jag väl tog mig tid att sitta ner & bara skriva. Att D tog hand om missarna gjorde ju sitt med, de ska ju alltid vara med när man skriver på datorn. (just nu har jag en på armen & en framför tangentbordet) Inte helt lätt att skriva då....

Mamsen & syster var här igårkväll en stund med. Lånade filmer & fick med sig lite pärlor att sortera i veckan =)

Fick hem nytt idag men det får jag ta när jag kommer hem sen.
ALla kläder är tvättade, framlagda och ska bara ner i väskan. Kommer ha med mig för mkt som vanligt men hellre det än för lite!

Får hoppas att det blir en lugn & avkopplande vecka trots jobb men intala sig kan man ju alltid ;)
Ska bo här: Viva Sunrise
om ngn är intresserad

När D & jag åker i okt blir det detta hotell: Blue Village Estrella de mar!

Nähe, lite lunch nu innan silververkstaden kallar!
Ikväll blir det rådjurskött till middag! Mums =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0