många "borde"

En kollega sa tillm ig härom dagen att " det är bättre att göra de tråkiga sakerna först, så har man det ur världen  och kan göra allt roligt sen".
SÅ rätt så rätt. Men gör man så då?? Nääää man väntar tills sista sekund innan man får tummen ur. Trött jag blir på mig själv.

Har ff 2 tenta &  en uppsats att göra innan kl 13 imorgon. Kul jul liksom.

Har varit på morgonfika med J idag, tiiiidigt ringde klockan!
skickat in jobbansökan nu iaf och ska snart göra lite kaffe & börja skriva lite. typ.

Blir en lång natt inatt tror jag =/

Angus har fått sig en snmäll på nosen i natt, alldeles bucklig =/ eller en liten bula är det å så ett blåmärke typ. Mamma Flisan har inte varit snäll mot dem på ett tag nu.

Idag kommer min mamma hem från Kreta! Och imorgon kommer hon hit innan vi åker eftersom hon ska vara kattvakt när vi är iväg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0