Förlorad symbol





Dag nr 2 som tillbringas i sängen.
SNorigt , febrigt & allmänt hängigt. Men skönt att vara "ledig". Tyvärr så ser man ju hur mkt det är att göra innan födelesdagar & jul . Så fort jag är frisk så ska det putsas fönster, alla pärlopåsar ska etiketteras & hängas upp, fler hyllor ska sättas upp. Gardiner bytas, nya ljusstakar inahandlas osv osv

För att inte tala om trädgården..... Gaaah vad löv vi har! Måste ta in alla lökar så de inte fryser, dammen ska rensas & dammväxtrena ska in.
Blir nästa helg tror jag. Då är det ju också rockfest -  ev dit med V. Söndagen har jag visning igen , denna gång i förlösa!

Och så om exakt rte veckor fyller jag år! 27! jisses =/
ja ja 3 år kvar till 30 ;)

Har läst halva Dan Browns "den förlorade symbolen" idag, eftersom jag är symbol & ockult freak så passar ju hans böcker mig perfekt! denna är minst sagt lika bra som de tidigare =)
Resten får bli imorgon. Vila huvudet lite nu!






Och så en del nytt på hemsida www.sparklingdesign.se

I helgen kommer mera designsmycken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0