Transformers



Blev ingen promenad ikväll. Regnade =/ Vi gick & hyrde en film istället - Transformers 2 ! Riktigt bra =) Gillar ju såna filmar så...!

Fikade & skvallrade lite, fick även ett jättesnyggt fat i svart glas i present! Blev jätteglad!

En del människor har man kvar som närmsta vänner även om andra tycker det är konstigt eller märkligt beroende på situationen eller vad det nu kan vara.
JAg byr mig inte iaf, A är , och kommer alltid att vara min närmsta & bästa vän.! =)

Daniel kom hem sent idag, över 20 var klockan =/ långa dagar nu tyvärr! tur att jag är ledig mer så man har tid att fixa middag & greja här hemma nu när han måste jobba mkt. Kan lätt vänja mig vid det här ;)

Fast jag skulle antagligen bli knäpp att gå hemma jämt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0