Glitter

Vaknad i morse av en misse som spann rätt i örat på mig. Mjukt uppvaknande ;) Hon gav sig inte förräns jag var uppstigen & de hade fått mat *s*

Varit p lönemöte idag! Gick bra tycker jag =) Allt känns så himla kul just nu!  Har energi till tusen ibland! =)
5 pass kvar på fastlandet sen slipper jag det! underbart =)

Var & handlade på vägen hem & träffade på Eva! Så himla längesen jag såg henne och man blir otroligt glad av att prata med henne! Förhoppningsvis dröjer det inte så länge tills nästa gång, vi jobbar ju ändå 200 m ifrån varandra ;)

Röjde bland pärlorna när jag kom hem, slängde ihop en kalops samt diskade & plockade lite i köket. Har alldeles för mkt saker!
Ska ta en dag framöver när allt lugnat sig lite och rensa rejält! Hoppas mina sista hyllor kommer upp snart med så blir allt bra!

Imorgon är det plugg + p-möte. På kvällen ska jag gå på bio med mamsen, ska se Michael Jackson filme "this is it". Ska bli kul!
Torsdag är det heldag i kalmar & fre pärldag med U. Funderar på att ta fram min låda med scrapsaker istället & göra julkort =) Blev sugen på det nu. Pysselfingrarna skriker efter lite nytt roligt!


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0