För gammal

Måndag igen & ny vecka.
Den förra försvann alldeles för snabbt!

Jobbade lite, pluggade lite, fikade en hel del, promenerade, shoppade, vart uppsagd, firade m.m. m.m.

Trist att det blev en månad "för tidigt" men jag är glad ändå. EFtersom det tar emot att gå dit så var det en lättnad. Och bättre för mig! Hade det gått en månad till & jag hade sagt upp kig själv så blir det ju straffkarens m.m. vilket inte är så kul. Nu löste det sig ypperligt bra! =) Lite småhintar till rätt personer så kommer budskapet fram ;)

Var lite stressad ett tag hur jag ska hinna allt innan jul men nu så, har all tid i världen känns det som! Det har jag ju iofs inte men man kan ju få inbilla sig det ett tag åtminstone.

Nu har vi bestömt "kalasdatum", den 5 dec kl 17 för de som vill. Blir ju mest släkt & familj men är det fler som vill komma så är dörren öppen! =)

Imorgon är det lönemöte. Blir kul & se om man fåt ngt extra för allt extra man gör & har på sitt ansvar. Om inte så får ngn annan göra det.

I lördags så  var jag nere  hos V. Lite mat, mkt bubbel & vin blev det! Mkt trevligt! Gick ner en sväng till Strand & Rockfesten, men det är bara att inse; man är helt enkelt för gammal nu. Eller ute ur leken. Glidit av mackan. Korken är stängd. Jag ORKAR helt enkelt inte vara uppe till kl 02 längre ;)  Man måste nog underhålla utelivet med jämna mellanrum för att inte tappa av helt. Så, en öl på lördag ngn???

Hur eller hur så var det ju trevligt. Typ 6 pers som man kände. Sega bartenders men jädrans vad kul det var att dansa! =)
Lite boostad blev man iaf av allt folk man såg. Mest 20åringar & 45+are. Men vad gör det?!


Nu är det strax plugg sen jobb i efm. Har börjat kolla på kalasmaten + allt julgodis som man ska göra.


Grattis till F & P som fick en liten Jesper i lördagskväll!

ciao

Kommentarer
Postat av: Suss

är du helt arbetslös nu? eller har du hittat något annat?

2009-11-03 @ 08:01:21
URL: http://funesjogunnarsson.blogg.se/
Postat av: Therese

nej jag har jobb! Börjar på nygammalt i jan men jobbar lite där redan nu så jag är bara glad över att få lite mer ledig tid i dec! hinner man med allt julstök =)

2009-11-03 @ 18:58:16
Postat av: Suss

aha okej...ja men det kan vara skönt...

2009-11-04 @ 09:28:05
URL: http://funesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0