Chris







Idag var näst sista dagen på jobbet i Kalmar! Sååå skönt! Spenderade dagen med att titta på film.... jobbigare kunde det ju varit ;)

Kilade sen in på VC & fick vaccinationssprutan. Skulle ju tagit den för tre veckor sen men var sjuk då så blev nu istället. Var lite velig ett tag med Chefen ville ju gärna att vi tog den så.. ja nu är det gjort iaf! Lite värk i armen bara, men det har jag ju för jämnan så det är ingen större skillnad precis.
Funderade allvarligt ett tag om man skulle slå Nevro en signal & kolla om ev operation  men jag vet inte, nu är det bara en ständigt molande värk igen. Ett tag var det värre. Kommer & går det där fast värken stannar alltid kvar lite ändå.


Åkte förbi nya företaget med idag =) Så fint det kommer att bli! Nya lokaler , fler anställda & mer jobb! Nu målas det & läggs golv i kontorsdelen sen ska alla skrivbord, konferensbord m.m. flyttas så då blir det mer helgjobb! Nu ihelgen blir det växelvis in till fastlandet, D får åka in på lördag & jag på söndag. Vill inte lämna Dixie själv på ett par dagar nu eftersom hon ska steriliseras imorgon bitti.
BLir ju långt sår =/


Imorgon är det verkligen plugg för hela slanten! Har massor med samtal att ringa osv innan jag kan skriva uppgiften. Nada roligt men ett måste tyvärr!

Nu är det lite slö i soffan!


Btw, lyssna på Chris Cornell version av Billie Jean - så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0