Brevbäraren kommer alltid två ggr...




Känner mig aaaaningnes stressad denna vecka. Ni vet så där stressad så man blir handlingsförlamad nästan?!
Har iaf 2 st tenta, 2 uppsatser a´10 A4 sidor att skriva, jobb, plugg, , till vet med Dixie, kärringträff, fixa det sista med fönster m.m.

Synd att dygnet bara har 24 h!

Vaknade av aen mkt kelig Flisan idag, hon gosade in sig i halsen på mig och tyckte väl det var ett perfekt ställe att slumra lite på. Tur att kl iaf hunnit bli 8.30 innan hon kom på den braiga idéen ;)

Blev en snabb påklädning när Brevbäraren knackade på dörren 20 min senare... Antagligen såg jag rätt kul ut eftersom han stod & småskrattade hela tiden medans jag signerade papper & fick mitt paket *s* Jag höll med honom när jag tittade mig ispeglen sen, ha ha! håret på alla håll, t-shirt bak å fram över nattlinnet å så duntofflor på fötterna & smink ner på kinderna! Pinsamt? nä, de får skylla sig själv när de kommer så tidigt =) Har kanske roat en person idag iaf!

Nu ska jag strax till vet, köpa mer mat till Angus som ff inte tål den andra maten. Dyr misse det där.... Tur att man jobbar heltid nu igen då *not* Gaah....

Sen plugg i 1.5 h innan promenad med A och sen fika & mer plugg.

LÄngtar tills detta året är slut & plugget är över! funderar på att fortsätta till våren men inte på heltid då! Vart nog lite för mkt nu tror jag. Hinner ju inte med!

Nu blir det ju mer jobb på helgerna för oss båda med ett tag, allt som ska flyttas, städas osv innan nyåret.  Det är ingen av de anställda som tror att vi ska hinna, men vi ska nog visa dem ;)
SKämt å sido, jag är lite tveksam åxo faktiskt. Men men, det ordnar sig nog!


Nu är det missekvalitetstid innan jag ska iväg!

ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0