Adventsmys



Igår pysslade vi & donade både inne & ute. Som vanligt var ju hälften att uteslingorna trasiga, ha ha. Men har iaf köpt en ny, ska inhandla några till i veckan. vill ha många varv runt uteträden =)
Tvättade & strök de nya gardinerna & hängde upp i kök & v-rum. De andra får vänta tills nästa helg.
Adventstiden är nog den som är mysigast! Milt sken från alla ljusstakar i fönstren, tända ljus på spiskransen med granris runt om ,  ombonat & mysigt! Glögg & pepparkakor och härlig julmusik i högtalarna!

Gjorde lite chokladkola & whiskykola igår, samt bountys.
Imorgon blir det saffransskorpor =) Julgodis & julbaket är det roligaste!

Idag är det plugg sen jobb ikväll.

Kom på att jag kan lägga in ljudböcker i min mobil så nu har jag gått runt med den hela helgen med Myers skivor i! gillar eg inte ljudböcker då jag vill hålla i en "riktig" bok när jag läser. Men de är smidiga eftersom man kan göra annat samtidigt! =)
I natt somnade jag visst mitt i ett kapitel , vaknade med öronsnäckorna på kudden *s*


Veckan bjuder mest på plugg & pyssel inför helgens kalas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0