Tjejträff

Har varit och handlat mat till missarna nu hos veterinären. Dyyyyyyrt blir det! Men det bästa ska dem ha! Spenderade över 400 kr på apoteket igår med, fästingmedel, avmaskning osv osv.
Det är nu man vill ha papper från F-kassan där det står att sj-penning går igenom och inte tvärtom!

Ska pärla klart lite idag med. Måste få iväg beställningarna i efm! Fick skicka D till "butiken" och köpa bubbelpåsar, trodde jag hade flera än vad jag har.
Väntar på tel.samtal om när min "påsleverans" kommer med. Blir lite låst när man inte kan göra ngt utan sorteringspåsarna.

ikväll ska jag till f-staden . Dricka vin & äta gott! =) Imorgon blir det läkarsamtal igen - nya papper en gång till. Börjar bli stamkund där uppe snart *suck*
Har bestämt mig för att börja jobba heltid nästa vecka nu. Även fast det eg inte är så bra så måste jag det. Kan inte gå hemma & vänta liksom.
Imorgon blir det lite mer pärlande, sen ev firande på kvällen. Champagne eller vatten. Hoppas på det första =)

Lördag & söndag är det stor städning här hemma. Allt ska ut! Gardiner ska bytas, fönstren putsas, dammas, tvättas, städas osv. Har mänder med smycken att sortera med. Behöver ett större hus! *s*

På måndag får jag min anställningspapper på nya jobbet =) och veckan efter kommer alla lådorna!
Onsdag är det plastparty här. Sen på torsdag morgon åker vi till Stockholm! Konsert med Bruce Springsteen, bo lyxigt, äta gott, dricka gott, shoppa mängder och bara njuta =) Ska bli super!
Lär kanske inte komma så mkt längre i sommar. Eller jo, ska ju till Mallorca efter semestern ;) Och sen tyskland i sept.
Kanske en sväng till Kroatien med. Indien? Kanske det med om allt går som det ska!
Blir visst en hel del iaf! ;)

Nähe , dags att sätta fart

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0