morot

Varit en lugn dag idag. Inte varit utanför tomten, mer än hämtat posten så klart. Bakade morotskaka på fm - gud så god den blev då! ska göra en till imorogn. Mer än halva gick nämligen åt idag när fikabesöket kom =) Å så fick de med sig en burk hem med några bitar i. Daniel har varit & mumsat på dem åxo nu *s* Skickar med resten till deras fm-fika imorgon tänkte jag.

Ska ner till VC imorgon & hämta läkarintyg. 50% manaden ut. Får se sen om jag ska fortsätta eller börja jobba igen heltid. Fick pocketjobbet btw! Kul! =) Får papprena i början på nästa vecka. Och ett par tusen böcker kommer om ett par veckor. Vet inte riktigt vart jag ska ställa dem än men det löser sig nog!

Om en månad så vet vi åxo hur det blir med storplanerna! Spännande! antingen går det superbra, eller helt åt andra hållet! Och då har jag ju inte så mkt att välja på direkt...
Sökte ett par elevass-jobb nu med, Halvtid visserligen men ändå. Just nu är allt bättre än det jag har, Eller jobbet i sig är eg inte det värsta nu, utan den nya chefen. Gaaah vilken människa! Undrar vilken planet hon kommer ifrån eg...

Imorgon blir det lugnt, ska ut till A_L & lämna tillbaks baljan jag fick alla växterna i, sen blir det nog inte så mkt annat. Plantera ut lite till. Växer så det knakar i växthuset nu!

Nähe, lite sen middag blir det nu! Varmkorv & pot.mos! *S* Evighetersen vi åt korv! men det är ju faktiskt ganska gott emellanåt!
Daniel gräver ner kabel till damm & belysning nu. Blir så jädrans fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0