Knöl & Bök

Onsdag redan, dagarna bara rinner iväg nu! Igår var det jobb hela dagen lång. Passade på att köpa nya etiketter, papper, samt otroligt fina KALLOR som ska ner i jorden idag. LJuvligt vackra!
M& A kom förbi igårkväll & kikade på missarna samt fikade lite & spanade inte vattnet =) Kul med spontan påhälsning!

Får se om vi åker upp till Böda ngt i helgen, beror lite på vädret. Ananrs blir det en lugn helg. Imorgon är det ev bio - änglar & demoner! Annars blir det på fre istället.

Väntar samtal från bokjobbet nu, hoppas det blir i sommar! Har ju inte skrivit på några papper än så man vet ju aldrig, men hoppas hoppas!
Kl 11 är det cykel ner till stan & VC. Nutt möte & nytt intyg. FK-krånglar igen *suck* Tröttsamt! Men men, tur man har en rik man att leva på samt lite undangömda pengar *s*
Skickade inte lite papper till försäkringarna vi har. Kanske får ngt därifrån. Kan ju alltid hoppas!

Nu är det frukostdags. Lite sent idag blev det! Flisan väckte mig samtidig som Daniels väckarklocka satte igång att tjuta 05.40. Mindre glatt humör hos mig då kan ja g ju säga... Missen var superkelig och gosade en stund innan hon hoppade ner till sina missar igen (bor i min garderob just nu). Knöl & Bök kallar vi dem för nu. Ska filma när de sätter igång tror jag,  *s*
Annars så ska de nog heta Dixie & Angus. Det var D som tyckte Angus på den lille hanmissen. Jag vet inte riktigt....
Svårt det där.
Nu har de iag nästan öppnat ögonen helt!! =)
Så söta! ska ta lite kort sen idag. Måste bädda nytt för dem åxo i efm.



Nähe ,frukostdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0