Kalas

Har inte  tid att skriva här så mkt nu. Missarna mår bra! Flisan har försökt att gå ut men det får hon inte. Vet att hon inte gillar kattlådan men on får hålla sig till den tills missarna är lite större ifall F skulle få för sig att vara ute en hel dag. Då Måste vi ju handmata de små, och det vill jag helst slippa.

Jobb i onsdags. gick super! Soft dag med "vanliga" rutiner som gick galant! Skönt =) Jobbar tis nästa vecka, sen ledig igen ; )
Väntar ff på att ngn ska höra av sig från f-kassan. Inte ett ljud ifrån dem...

Var hos M igår på kalas! Massor med folk där som jag inte sätt på länge! hur kul som helst =) Y & J  var nere från Sthlm, hade kommit på en suprise-visit! Ska försöka bättra oss med att ses lite mera framöver nu! A, I & B kom förbi med- åxo himla längesen man såg dem! Samt en massa annat folk jag inte orkar räkna upp här. Mumsade smörgåstårta, vanlig tårta, kaffe & kakor. Så nu har man haft sitt sockerintag för ett par veckor framöver!
A-L kom förbi & grattade med, hade tydligen en massa växter hon inte skulle ha & jag var inte sen att säga ja till att överta dem! =) De bor ju i det mysigaste huset liksom! Jisses så fint! *vill åxo ha* Fick iaf en stor balja med liljor, flox, anemoner & så 4 sorter till som jag inte kommer ihåg vad de hette. Ska gräva ner dem idag strax!

Måste skola om lite plantor idag med, plantera ut & göra plats för melonplantan i växthuset samt tomaterna. Kommer att bli många vindruvor i år. mängder med klasar på G! =) Kanske det blir lite egengjort vin i år iaf *s*

Nähe , dags att göra lite nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0