Böcker

Måndag igen! Idag är det en spännande dag! Har ju sökt lite jobb nu ett tag, och ett företag (som inte sökta folk här omkring) mailade jag & undrade om de beövde lite extrapersonal ibland. Fick svar förra veckan att de hade dem!! =) Inte så mkt men 1 dag i veckan över sommaren iaf! Så jädrans skönt att bara göra ngt helt annat! Att växla med ngt som är så olikt det man jobbar med i vanliga fall!
Så idag ska jag gå , eller åka , bredvid Marie, i Kalmar! Kul =) Och det handlar om böcker btw...


Sen ska jag till Corporatem se om de har fått hem min best än. Sen till Pappa & hämta lite potatis  (smidigt när man slipper köpa.) Ska passa på att handla lite på Citygross innan jag kör hem. Daniel blir hemma sent ikväll, stort spännande möte i efm! =)

Var på inflyttningsfest i lördags, träffade supertrevliga människor! Ett par, de hade varit världen runt i princip! Ska kika på lite bilder från strapatserna snart! Blir så sugen på att ta en flygstol till Skottland - hyra en bil & köra runt bland slott & koja!

Igår grillade vi vildsvin! Ljuvligt gott! D.s pappa kom förbi med så fick stå för söndagsmiddagen ngn gång med =)


Nähe, dags att åka nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0