Vinst & förlust

Ja, det har varit en händelserik helg måste jag säga....

Tillbringade större delen av gårdagen på jobbet & i en spellokal tittandes på ATG live. Jätte kul... not. Men jag vann 400 kr!
Alltid ngt ;)

Fick sms från D (inte min D, utan en annan). Totalomvändning som jag absolut inte var beredd på & en mindre förvåning satt kvar ett bra tag. Men där ser man, livet är till för att chocka. Om än bara om små saker.
Även jag har en gräns....


När jag kom hem hade Daniel plockat en namnsdagsbukett i trädgården till mig *s* Sweetie!
Vann även 6 st presentkort i kärringlotteriet! =) Gutt! Kan ju hoppas att det blev en miljonvinst på lottot åxo ;)
Svullade i oss pizza på kvällen & hinkade vin. Somnade lååångt efter midnatt.  Daniel med frossa & feber. Gick över tills idag men lite hängig ff.

Gjorde pannkaksfrukost / brunch & mumsade i oss det framför tv.
Har inte gjort så många knop för övrigt idag , bakat lite gott matbröd, rulltårta & till middag blev det pannbiffar.

D. har slötittat på film större delen av dagen ( har väl aldrig hänt tidigare, så ngt krassligt är det allt.) & jag läser vidare i Stieg Larssons tredje bok, Luftslottet som sprängdes. Har plöjt igenom de tidigare två innan  i veckan. Andra gången jag läser dem men var tvungen då vi snart ska se Män som hatar kvinnor, på bio =)

Så, vunnit mkt i helgen men även förlorat lite. Måste fundera ett tag bara om det är en stor förlust eller bara en överkomlig småsak. Troligtvis det sista.

Nu är det snart lite kaffe & sen ta tag i disken för tredje gången idag. Parlamentet & Beck ikväll!

Imorgon är det besök på Resebyrån ;)


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0