Vänner

Idag ska jag åka & hälsa på M & U. Hela dagen =)

Längesen det fanns tid till att ses då jobben krockar & ledigheten inte alls infaller samtidigt. Men nu ska vi tillbribga en hel dag tillsammans!
Nära vänner betyder så otroligt mkt. En del träffar man ofta, en del mindre ofta men när man ses så känns det inte som om det gått så lång tid alls sen sist. Man har alltid lika roligt =)


Ett stort grattis till J som fyller 30 år idag! Hurra hurra!
None



Efter besöket hos M & U så blir det en tur till Kalmar & Ikea. Köpa nya hyllor till smyckena. Tisdag verkar vara ankomstdagen till ön om jag förstod infon från DHL & FedEx rätt...
Har beställt flera krokar nu. Fredrik har fått en storkund *s* Inte alla som beställer flera hundra åt gången ;)

Förhoppningsvis hinner vi måla & "kroka" hyllorna i helgen så det är klart när allt anländer.
Lite presenter ska inhandlas åxo idag. Eller imorgon. Får se vad som hinns med.
Försöker att inte stressa så mkt nu. Svårt men jag lär mig ;)

JObbtänket är svårt att bli av med. Jisses att man ska behöva tänka på det när man är hemma!?! Svårt att släppa helt när jag vet vad som måste göras när jag är tillbaka & vad som eg skulle ha gjorts nu i dagarna. Men men, hinner väl komma ikapp så småningom.
Jobbet i sig är ju helt ok, bara tiderna som krånglat lite väl mkt för mitt huvud nu.
Nog om jobbprat.

Nu ska jag föna håret, klä mig & sen iväg!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0