underbart!

Vaknade inte förrän kl 10 idag! SKönt att sova ut ordentligt! Inga väckarklockor eller telefoner som ringer.
Flis kom in & mjaude lite innan hon la sig på täcket & höll mig sällskap till gårdagens "house" avsnitt. Älskar att kolla på tv i sängen på morgonen *s* Man är extra utvilad innan man går upp, hunnit sträcka på ben & armar ordentligt & ser inte ut som en 90åring när man kliver ur sängen.

Lång frukost i soffan, lite datapyssel efter det. Mailade min underbara chef igen. (hon ville inte störa & ringa så jag slipper jobbtänket helt utan mailar istället så kan jag kolla & svara när jag vill). Känns lite bättre redan, dock inte helt bra än såklart.
Tillbaks på måndag till läkaren om jag ff känner mig konstig.Förhoppningsvis så räcker det med ett par dagars vila! Ska inte planera in ngt alls nu. Tar dagen som den  kommer helt.! Vet att dagarna lätt blir fullspäckade med saker som man inte hunnit med förut. Träffa släkt & familj, vänner & bekanta titt som tätt. Orkar inte riktigt det nu. Är man inte stressad innan så blir man av alla "förfrågningar" om div samvaro & aktiviteter.


Ska åka ner till stan & handla lite strax. Fick ett ryck & ska göra paj till middag idag. Funderar på att ta cykeln ner, men snö & kallt ute så...njae. Imorgon kanske.

EN promenad sen runt byn åtminstone blir det.


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0